Podpůrná služba
Help is on it's way, also during the holiday rush
Our help desk is experiencing a high volume of inquiries. We strive to provide high-quality support to our customers and carefully review each inquiry. As a result, it may take longer than usual for us to respond to your questions. Consider asking your question after the holiday season or send a priority ticket.We wish you and your loved ones a happy and safe holiday season. 💖 🎄
Podpora bez účtu
Za podporu bez účtu si účtujeme CZK 28,95 za dotaz. Tímto způsobem můžeme zabránit phishingu a spamu. Je také možné vytvořit si bezplatný účet.
- Cena: CZK 28,95 za dotaz
- Rychlá pomoc (obvykle do hodiny v pracovní době)
- Skutečná pomoc, žádná umělá inteligence a chatboti
- Proč stojí kontaktování bez účtu CZK 28,95?
-
Prostřednictvím našich webových stránek dostáváme mnoho kontaktních dotazů. V jednu chvíli bylo více než 95 % z nich nežádoucí reklama (phishing a spam). Spamové filtry a skládačky poskytují úlevu, ale nejsou spolehlivé. Je to hra kočky s myší a spammerům se je časem podaří obejít. Nebo hůře, důležité zprávy od našich zákazníků se mezi spamem ztratí.
Když k tomu přidáme ekonomický model, rozesílání tisíců spamových zpráv se najednou velmi prodraží. Pro zákazníka s vážným dotazem však zaplacení CZK 28,95 není překážkou. Díky tomuto systému můžeme zákazníkům se skutečnými dotazy nabídnout lepší služby. - Které peněženky jsou vhodné?
-
Vhodná je jakákoli blesková peněženka. Dobré peněženky jsou Breez, Muun a Phoenix.
- Můžu platit bankovní kartou nebo přes PayPal?
- Tradiční platební metody nejsou pro mikroplatby vhodné, protože poplatky za platby jsou příliš vysoké. Proto přijímáme pouze platby pomocí standardu Lightning. Většinu peněženek Lightning lze zpoplatnit tradičními platebními metodami.
- Existuje nějaká alternativa?
-
Můžete si vytvořit zdarma webový obchod a kontaktovat nás prostřednictvím standardní podpory. Po obdržení odpovědi můžete webový obchod smazat nebo nedělat nic. Nepoužívané webové obchody jsou po několika týdnech automaticky smazány.
Snažíme se neshromažďovat osobní údaje a respektovat soukromí našich zákazníků. Po (automatickém) smazání vašeho účtu od nás již nebudete dostávat žádnou další komunikaci. - Kdy obdržím odpověď?
-
Na všechny dotazy se snažíme odpovídat rychle a správně. V pracovní době to obvykle trvá méně než hodinu.
Ujistěte se prosím, že vaše e-mailová adresa je správná, správně funguje a že vaše e-mailová schránka není (téměř) plná.
Na nežádoucí reklamní, hrubé a urážlivé zprávy neodpovídáme.
ID vstupenky
Zkontrolujte, zda jste obdrželi odpověď na předchozí dotaz.