Podpůrná služba



Podpora bez účtu

Rádi Vám pomůžeme v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině a nizozemštině. Pro doplňkové služby, jako je urgentní podpora a pomoc vývojářů, se nejprve přihlaste.

Kontaktujte násPřihlášeníVytvořit účet

Jak Vás mohu kontaktovat?
Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Abychom předešli zneužití, formulář má vestavěnou ochranu proti spamu. Pro ověření, že jste člověk, můžete vyplnit krátký kvíz, provést mikropoplatek ve výši CZK 24,95 nebo se přihlásit.
Mohu Vás kontaktovat telefonicky?
Abychom udrželi naše ceny dostupné pro malé podniky, rozhodli jsme se zaměřit na online podporu. To rozhodně nevedlo ke snížení kvality služeb, jak potvrdilo mnoho našich věrných zákazníků. Celý příběh si přečtěte na stránce často kladených otázek ohledně telefonické podpory.
Kdy obdržím odpověď?
Vynakládáme veškeré úsilí, abychom na všechny dotazy odpověděli rychle a přesně. Během pracovní doby to obvykle trvá méně než hodinu. Ujistěte se prosím, že Vaše e-mailová adresa je správná, funkční a že Vaše e-mailová schránka má dostatek volného místa. Na nevyžádanou reklamu, stejně jako na hrubé a urážlivé zprávy, nebudeme odpovídat.
Máte k dispozici dokumentaci nebo wiki?
Ano, existuje aktuální dokumentace a často kladené otázky (FAQ), kde naleznete odpovědi na téměř vše.

ID vstupenky

Zkontrolujte, zda jste obdrželi odpověď na předchozí dotaz.

ID vstupenky -
E-mailová adresa

Tato webová stránka nepoužívá sledovací cookies ani neprodává osobní údaje.Pravidla a podmínkySoukromí 2009 ‑ 2025 EasyWebshop