Podpůrná služba



Help is on it's way, also during the holiday rush
Help is on it's way, also during the holiday rush
Our help desk is experiencing a high volume of inquiries. We strive to provide high-quality support to our customers and carefully review each inquiry. As a result, it may take longer than usual for us to respond to your questions. Consider asking your question after the holiday season or send a priority ticket.

We wish you and your loved ones a happy and safe holiday season. 💖 🎄

Podpora bez účtu

Za podporu bez účtu si účtujeme CZK 28,95 za dotaz. Tímto způsobem můžeme zabránit phishingu a spamu. Je také možné vytvořit si bezplatný účet.

Kontaktujte násPřihlášeníVytvořit účet

Proč stojí kontaktování bez účtu CZK 28,95?
Prostřednictvím našich webových stránek dostáváme mnoho kontaktních dotazů. V jednu chvíli bylo více než 95 % z nich nežádoucí reklama (phishing a spam). Spamové filtry a skládačky poskytují úlevu, ale nejsou spolehlivé. Je to hra kočky s myší a spammerům se je časem podaří obejít. Nebo hůře, důležité zprávy od našich zákazníků se mezi spamem ztratí.

Když k tomu přidáme ekonomický model, rozesílání tisíců spamových zpráv se najednou velmi prodraží. Pro zákazníka s vážným dotazem však zaplacení CZK 28,95 není překážkou. Díky tomuto systému můžeme zákazníkům se skutečnými dotazy nabídnout lepší služby.
Které peněženky jsou vhodné?
Vhodná je jakákoli blesková peněženka. Dobré peněženky jsou Breez, Muun a Phoenix.
Breez walletElectrum walletMuun walletPhoenix walletZEUS wallet
Můžu platit bankovní kartou nebo přes PayPal?
Tradiční platební metody nejsou pro mikroplatby vhodné, protože poplatky za platby jsou příliš vysoké. Proto přijímáme pouze platby pomocí standardu Lightning. Většinu peněženek Lightning lze zpoplatnit tradičními platebními metodami.
Existuje nějaká alternativa?
Můžete si vytvořit zdarma webový obchod a kontaktovat nás prostřednictvím standardní podpory. Po obdržení odpovědi můžete webový obchod smazat nebo nedělat nic. Nepoužívané webové obchody jsou po několika týdnech automaticky smazány.

Snažíme se neshromažďovat osobní údaje a respektovat soukromí našich zákazníků. Po (automatickém) smazání vašeho účtu od nás již nebudete dostávat žádnou další komunikaci.
Kdy obdržím odpověď?
Na všechny dotazy se snažíme odpovídat rychle a správně. V pracovní době to obvykle trvá méně než hodinu. Ujistěte se prosím, že vaše e-mailová adresa je správná, správně funguje a že vaše e-mailová schránka není (téměř) plná.

Na nežádoucí reklamní, hrubé a urážlivé zprávy neodpovídáme.

ID vstupenky

Zkontrolujte, zda jste obdrželi odpověď na předchozí dotaz.

ID vstupenky -
E-mailová adresa

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop