Živý chat
EasyWebshop nabízí funkci živého chatu, která vám umožňuje komunikovat v reálném čase s vašimi návštěvníky. Když se vás zeptají na otázku prostřednictvím vašich webových stránek, v backendu se otevře okno chatu. Můžete pak komunikovat živě se svým návštěvníkem.
Jak aktivovat?
- Přejděte na Nastavení > Další možnosti > Chat
- Klikněte na Aktivovat
Pokud Chat není zobrazen v menu, nejprve nastavte úroveň uživatelského zážitku na Pokročilé v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského zážitku.
Potřebujete doménové jméno, aby funkce chatu fungovala.
Vaši návštěvníci mohou zahájit chatovou konverzaci pomocí chatového widgetu v pravém dolním rohu vašich webových stránek. Když obdržíte novou zprávu, zatímco okno prohlížeče není zaměřeno, uslyšíte zvuk oznámení a název webové stránky bude blikat.
Pokud neodpovíte do 90 sekund, váš návštěvník obdrží zprávu, aby se na otázku zeptal na kontaktní stránce.
Pokud obdržíte zprávy od více návštěvníků najednou, v okně chatu se vytvoří karty, které vám umožní přepínat mezi konverzacemi.
Jak deaktivovat?
Můžete deaktivovat živý chat tímto způsobem:
- Odhlášením
- Kliknutím na ikonu zavření v pravém horním rohu okna chatu
- Deaktivací modulu
Nezapomeňte se odhlásit nebo deaktivovat chat, pokud přestanete odpovídat na zprávy. Vaši návštěvníci to neocení, pokud nedostanou odpověď na živém chatu.
Externí chatové služby
Náš živý chat je základní funkce, která poskytuje uživatelsky přívětivý způsob, jak přidat chatovací okno na vaše webové stránky, aniž byste museli kopírovat a vkládat HTML kódy. Funkce chatu je také velmi lehká a načítá se efektivně.
Na EasyWebshop máte svobodu používat jakoukoli chatovou službu, kterou chcete: externí chatové služby, které mohou být pokročilejší, lze také nainstalovat na vaše webové stránky. To obvykle zahrnuje kopírování a vkládání HTML kódu do patičky webových stránek. Jak vložit HTML kódy najdete na naší wiki stránce o vkládání objektů v CMS.
Další stránku: Prezentace
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby