Automatické e-maily zákazníkům

Větší textMenší text

Pošta zákazníkaAutomatické e-maily jsou e-maily, které jsou odesílány z vašich webových stránek vašim zákazníkům.

  • Email, který zákazník obdrží po zadání objednávky
  • Email, který zákazník obdrží po odeslání kontaktního formuláře
  • Email s výzvou k napsání recenze

Snímek obrazovky automatických e-mailů

Personalizace automatických e-mailů

  • Přejděte na Nastavení > Další možnosti > Automatické e-maily

Pokud se Automatické e-maily v nabídce nezobrazují, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé, a to v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.

  • Jestliže je váš internetový obchod vícejazyčný, vyberte požadovaný jazyk pomocí karet
  • Vyberte e-mail, který chcete přizpůsobit
  • Nyní můžete změnit Předmět a Obsah e-mailu

E-maily budeme vždy odesílat z názvu e-shopu <no-reply@easywebshop.com> Změnu názvu - tuto část uvidí vaši zákazníci - můžete provést v nastavení webshopu Nemůžete změnit od e-mailu: pokud jsou e-maily odesílány z adresy, která není na našich poštovních serverech, přijímající poštovní server e-mail odmítne.

Upozorňujeme, že téměř všichni e-mailoví klienti ve výchozím nastavení nezobrazují obrázky jako bezpečnostní opatření. Příjemce musí dát výslovné povolení k zobrazování obrázků.

Pokud je to možné, vyhněte se v e-mailech používání hypertextových odkazů: některé spamové filtry e-maily s hypertextovými odkazy blokují.

Používání klíčových slov

Klíčová slova umožňují používat v e-mailech variabilní údaje o zákaznících.

Klíčové slovoVýsledekK použití
[CUSTOMER_TITLE]Dobrý den [jméno],Objednávky, Kontaktní formulář, Recenze
[CUSTOMER_FIRSTNAME]Křestní jméno zákazníkaObjednávky, Kontaktní formulář, Recenze
[CUSTOMER_LASTNAME]Příjmení zákazníkaObjednávky, Kontaktní formulář, Recenze
[ORDER_CODE]Unikátní kód objednávkyObjednávky, Recenze
[ORDER_REFERENCE]Vaše reference (je-li nastavena)Objednávky
[ORDER_PAYMENTURL]URL pro online platbuObjednávky
[ORDER_DESCRIPTION]Údaje o objednávce a komentářeObjednávky
[REVIEW_INVITATION_URL]Odkaz pro napsání recenzeRecenze

Příklad: V případě, že se jedná o recenzi, je možné, že se bude jednat o recenzi, která bude mít podobu recenze:

Vážení [CUSTOMER_FIRSTNAME]

Stav vaší objednávky u All4You.be se změnil. Nový stav objednávky je :
Platba byla přijata

Vaší objednávce byla přidělena následující reference:
[OBJEDNACÍ_REFERENCE]

Podrobnosti o vaší objednávce jsou:
[ORDER_DESCRIPTION]

Již není možné formálně oslovovat zákazníky (např. Vážená paní Smithová). Používání rodů vedlo na naší podpoře k politicky vypjatým diskusím a my dáváme přednost tomu, aby naše aplikace zůstala neutrální. Proto se na pohlaví zákazníků při objednávání a ve formulářích nikdy neptáme.

Zda se e-maily zobrazují podle přání, můžete vyzkoušet zadáním zkušební objednávky nebo kontaktní poptávky ve svém internetovém obchodě.


Další stránku: Navrhování krásného rozvržení

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt