Konfigurace internetového obchodu
Tato část obsahuje informace o nastavení internetového obchodu podle vašich představ.
Naše platforma má mnohem více funkcí, než se na první pohled zdá. Aby byl náš software uživatelsky co nejpřívětivější, jsou některé méně používané funkce skrytější než jiné. Někdy se stává, že zákazníci smažou svůj účet s odůvodněním "Funkce X není dostupná", ale funkce je dostupná, jen je potřeba několik kliknutí, abyste se k ní dostali. Věnujte prosím čas tomu, abyste se seznámili s možnostmi, a části, které nebudete používat, klidně přeskočte.
Tato část se zabývá základní konfigurací internetového obchodu. V případě, že zde nenajdete nastavení, které potřebujete, později je zde sekce moduly pro nejrůznější doplňkové funkce. A pro interakci s dalšími platformami je k dispozici rozsáhlá sbírka externích připojení.
- Nejzřetelnější nastavení naleznete na Nastavení > Nastavení webového obchodu.
Je důležité, abyste zvládli základní správu produktů a abyste již přidali řadu (pod)kategorií a produktů. Díky tomu budete mít lepší představu o tom, proč se produkty mohou nebo nemusí zobrazovat nebo proč jsou řazeny určitým způsobem.
- Před experimentováním s rozvržením a konfigurací přidejte asi 10 produktů.
Úroveň uživatelských zkušeností
Pokud nemůžete najít určitou funkci, můžete zvýšit úroveň uživatelských zkušeností v Nastavení > Další možnosti. Změnou tohoto nastavení se zobrazí více nebo méně funkcí.
- Snadné
- Tato úroveň zobrazuje pouze základní funkce, které potřebujete pro spuštění svého internetového obchodu. Doporučuje se pro nové a netechnické uživatele, kteří nechtějí být zahlceni funkcemi. Jedná se o výchozí úroveň při zakládání nového obchodu.
- Pokročilý
- Na této úrovni se zpřístupní více funkcí, které jsou však stále snadno použitelné. Snažíme se, aby rozhraní byla uživatelsky co nejpřívětivější. Pokročilé funkce byste měli být schopni používat i bez čtení dokumentace.
- Expert
- Úroveň expert umožňuje využívat všechny funkce. Důrazně doporučujeme přečíst si stránky s dokumentací expertních funkcí, které budete používat. Některá rozhraní vyžadují ověřovací kód, který je nutné zadat před použitím funkcí. Tyto ověřovací kódy naleznete na stránkách dokumentace. Je to proto, aby se zabránilo chybnému použití, které může způsobit nefunkčnost internetového obchodu.
Nastavení úrovně uživatelského prostředí lze použít ve všech verzích webového obchodu (Basic, Professional a Business) a zobrazuje nebo skrývá funkce. V závislosti na verzi webového obchodu je dostupných nebo nedostupných více či méně funkcí.
Další stránku: Nastavení účtu a obchodu
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby