Zálohování a export dat
EasyWebshop má interní záložní systém. Tímto způsobem jsou všechna data ze všech obchodů automaticky zálohována. Kromě toho můžete také vytvořit zálohu a uložit ji na svůj pevný disk. Tímto způsobem máte svá data vždy uložená lokálně.
Tento modul naleznete na Nastavení > Moduly > Záloha / Export.
Pokud se Záloha / Export nezobrazuje v menu, nejprve nastavte úroveň uživatelského zážitku na Pokročilý v Nastavení > Úroveň uživatelského zážitku.
Použití této funkce je velmi snadné:
- Vyberte sekci (produkty, zákazníci, objednávky, nastavení, ...)
- Vyberte časové období
- Vyberte formát souboru (CSV, HTML5, OSD, XML)
- Klikněte na Stáhnout
Záloha vám poskytuje další bezpečnostní síť, abyste nikdy neztratili svá data. Tato data můžete také použít k importu produktů do nového obchodu.
Fotografie produktů a soubory, které nahráváte do EasyWebshop, nejsou v této záloze. To je proto, že by přenos dat byl příliš velký pro obchody s tisíci produkty. Doporučuje se uchovávat tyto informace ve vašem místním úložišti poté, co je nahrajete do EasyWebshop.
Limity
Maximální počet položek na export je 1 000 položek. Export více položek prostřednictvím webového rozhraní není optimální a může způsobit pád webového prohlížeče, pokud není dostatek RAM. U velkých souborů, kde exportní soubor obsahuje více než 1 000 položek, můžete zúžit časové období, aby bylo možné export stáhnout ve více souborech. Poté můžete soubory sloučit.
Jeden export může být proveden za minutu.
Pokud je třeba denně exportovat velké množství dat, je lepší to automatizovat pomocí EasyWebshop API. Pro data objednávek v reálném čase je nejvhodnější funkce API Push: ta odešle HTTPS požadavek po každé objednávce v obchodě a prostřednictvím aplikace POS.
Často kladené otázky o zálohách a exportu
- Záloha je neúplná
- Při exportu lze v zásadě extrahovat všechna data z obchodu.
Export může být neúplný, pokud není časové období nastaveno správně: data přidaná mimo toto časové období nebudou zahrnuta do exportu. Vezměte na vědomí, že datum pro produkty je datum, kdy byl produkt přidán nebo naposledy aktualizován. Když je produkt objednán, je možné, že se zásoby aktualizují.
Co je také možné, je, že byl dosažen limit 1000 položek. U velkých souborů není stahování prostřednictvím webového rozhraní optimální; to je nejlepší automatizovat prostřednictvím API. Volitelně můžete také vybrat menší časové období, aby export vždy obsahoval méně než 1000 položek. - Sloupce jsou prohozené nebo jsou data v tabulce rozházená
- To se stává, když kancelářská aplikace správně neinterpretuje exportní soubor (.csv nebo .ods) a proto prohodí sloupce. Je to běžný problém s Microsoft Office.
Dvě možné řešení:
1. LibreOffice obvykle velmi dobře funguje pro tabulkové soubory.
2. Použijte HTML export (export v prohlížeči). Tímto způsobem nemohou být data rozházená kancelářskou aplikací. Poté můžete zkopírovat data z HTML exportu do kancelářské aplikace.
Další stránku: E-mail a webová pošta
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby