Marketing

Větší textMenší text

MarketingSoučástí provozování podniku je marketing. Abyste mohli prodávat, musí vaši zákazníci najít vaše webové stránky. Tato stránka a následující stránky popisují, jak přilákat návštěvníky a přeměnit je na zákazníky. Na začátku budete mít málo objednávek, později vám spokojení zákazníci zajistí stabilní příjmy.

Připraveno pro zákazníky

Zákazníci

Ujistěte se, že váš katalog výrobků je kompletní, máte atraktivní design webu a vaše webové stránky jsou naplněny potřebnými informacemi.

Návštěvníci
Návštěvník je potenciální zákazník nebo zájemce, který navštíví vaše webové stránky a prohlédne si vaše produkty.
Zákazníci
Návštěvníci se stávají zákazníky, když si objednají produkty ve vašem internetovém obchodě.
Konverze
Konverze je přeměna návštěvníka na zákazníka. Konverzní poměr je procento návštěvníků přeměněných na zákazníky.

Statistiky návštěvníků a analýzu konverzí naleznete na Panel > Analýza návštěvníků.


Graf Easy Analytics

Graf Easy Analytics

Čárový graf Easy Analytics

Konverzní graf Easy Analytics
Easy Analytics, aplikace pro analýzu návštěvníků společnosti EasyWebshop.

Upozorňujeme, že analýza návštěvníků není zcela přesná, ale poskytne vám dobrou představu o vašem pokroku. Pokud se vaše webové stránky zobrazí v prezentaci 200 lidem, uvidíte pouze jednu návštěvu počítače přistupujícího na vaše webové stránky. Naopak někteří lidé budou započítáni vícekrát, pokud navštíví vaše webové stránky pomocí více zařízení nebo sítě VPN. Většinu spamových botů odfiltrujeme, ale někteří mají velmi lidské chování a nelze je rozlišit. Vaše webové stránky jsou přístupné globálně a všem: nikdy neblokujeme návštěvníky z určitých zeměpisných oblastí, protože by to mohlo znamenat, že bychom blokovali i uživatele VPN.

Je důležité, abyste do propagace svého internetového obchodu investovali dostatek času. Následující tipy a stránky vám na této cestě pomohou.

Tipy a rady pro marketing vašeho internetového obchodu

Dobrý název domény
Zvolte snadno zadatelné a snadno zapamatovatelné jméno domény Vyhněte se používání speciálních znaků a čísel, pokud nejsou součástí názvu vaší firmy. Udržujte název domény co nejkratší, což může být obtížné kvůli doménovým squatterům. Ke svým webovým stránkám můžete připojit více názvů domén.
Přitáhněte návštěvníky
Návštěvníky potřebujete především. Ne proto, že máte webové stránky, ale proto, že návštěvníci přijdou přirozeně. Zaregistrujte své webové stránky na internetových startovacích stránkách, požádejte přátele, obchodní partnery a další podnikatele o umístění odkazu na vaše webové stránky a buďte přítomni na webových fórech a sociálních sítích. Více kvalitních odkazů na váš web znamená lepší umístění ve vyhledávačích, jako jsou Google a Bing. To vám opět zajistí další - bezplatné - návštěvníky.
Inzerujte u správné cílové skupiny
Pokud inzerujete, ať už online nebo offline, vždy se ujistěte, že vaše reklama osloví správnou cílovou skupinu. Segmentujte reklamy podle zájmů, typu zákazníka, geograficky, podle věkové skupiny a/nebo podle pohlaví.
Segmentujte reklamy podle zájmů, typu zákazníka, geograficky, podle věkové skupiny a/nebo podle pohlaví.
Vytvořte si vizitky
Dodatečné informaceUmístěte název své domény na vizitky, brožury, výlohu obchodu, firemní vůz a další propagační materiály. Pokud chcete vytvořit hluboký odkaz na dlouhou webovou adresu, můžete vygenerovat QR kód z adresy URL.
Profesionální rozvržení
Pomocí EasyWebshop si můžete sami přizpůsobit rozvržení svých webových stránek. Své webové stránky si můžete udělat tak krásné (nebo tak ošklivé), jak chcete. Zajistěte si profesionální vzhled webu, který buduje důvěru. Zůstaňte konzistentní v písmech a barvách, vyhněte se rušnému a rozmazanému pozadí. Vaše logo by mělo být viditelné v horní části. Vyhněte se pravopisným chybám, velkým písmenům, nedostatku interpunkce nebo více vykřičníkům za sebou.
Všechny informace jsou přístupné
Jaké jsou možnosti platby? Kdy mi budou výrobky doručeny? Jaké jsou podmínky? Jaká je otevírací doba fyzického obchodu? Tyto informace by vaši návštěvníci měli být schopni najít na webových stránkách.
Snadné odbavení
Váš webový obchod je optimalizován pro bezproblémové odbavení pro maximální konverzi. Udržujte ho takový: každá další funkce, kterou přidáte, ztíží vašim zákazníkům objednávání.
Nabízejte dobré produkty za správnou cenu
Proveďte průzkum trhu. Ujistěte se, že vaše výrobky nebo služby poskytují hodnotu, a porovnejte ceny v rámci svého odvětví. Vaši návštěvníci to udělají také a přirozeně si koupí produkt za nejnižší cenu. Jsou vaše produkty dražší? Dejte svým návštěvníkům vědět proč. Jsou kvalitnější, mají lepší služby?
Nabídněte vynikající zákaznický servis
Vaši zákazníci by měli mít snadný způsob, jak vás kontaktovat a získat požadované odpovědi. Váš webový obchod má zabudovaný kontaktní formulář s ochranou proti spamu. Nezveřejňujte na svých webových stránkách svou e-mailovou adresu: po nějaké době vám bude chodit spousta spamových a phishingových e-mailů.
Zachovejte nízké náklady na dopravu
Jakmile si návštěvníci přidali produkty do nákupního košíku, samozřejmě chcete, aby dokončili objednávku. Vyhněte se nepříjemným překvapením, jako jsou vysoké náklady na dopravu, příplatky nebo další poplatky za zpracování. Návštěvníci z těchto důvodů svou objednávku zruší. Zvažte nabídku dopravy zdarma od určité výše objednávky.
Zajistěte více způsobů platby
DoporučujemeVaši zákazníci by měli mít na výběr minimálně ze 4 různých způsobů platby Čím více, tím lépe. Nákupní košík ve vašem internetovém obchodě poskytuje odhad nákladů na dopravu a seznam dostupných platebních metod dříve, než zákazník musí zadat jakékoli údaje.
Nabídka slev
Sleva na druhou objednávku, dárkový produkt, množstevní slevy a doprava zdarma od určité výše nákupu představují další pobídku k objednání.
Získejte stálé zákazníky
Získávání nových zákazníků stojí peníze. Mnohem levnější je získat stávající zákazníky k opětovnému nákupu. Pro trvalý vztah se zákazníky poskytněte zpravodaje a zpravodaj s akcemi. A samozřejmě dbejte na vynikající služby, aby se k vám zákazníci vraceli, zanechávali pozitivní recenze a poskytovali ústní informace.
Trpělivost
Myslete dlouhodobě, neočekávejte okamžité výsledky. Vybudování podniku se neuskuteční přes noc. Váš internetový obchod používá nejnovější techniky pro optimální výsledky ve vyhledávačích. Získání dobrých pozic však vyžaduje čas. Mnoho webových obchodů je skutečně úspěšných až po 3 letech.

Další stránku: Optimalizace pro vyhledávače

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Tato webová stránka nepoužívá sledovací cookies ani neprodává osobní údaje.Pravidla a podmínkySoukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop