Filtry
Pokud máte mnoho produktů, může být pro vaše návštěvníky užitečné rychle vyhledat požadovaný produkt výběrem parametrů nebo vlastností tohoto produktu.
Příklad: prodáváte vína. V kategorii červeného vína si váš návštěvník může vybrat (a kombinovat) vinařský region a odrůdu hroznů. To činí vyhledávání v široké nabídce produktů mnohem uživatelsky přívětivější pro vaše návštěvníky.
Nastavení filtrů produktů
Modul najdete na Nastavení > Další možnosti > Filtry. Na konci můžete přidat nový filtr produktu.
Pokud Filtry nejsou zobrazeny v menu, nejprve upravte úroveň uživatelského zážitku na Expert na Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského zážitku.
Filtry produktů se vztahují na kategorie produktů. Aby bylo možné přidat filtry, musí nejprve existovat kategorie a kategorie, do které se filtruje, musí obsahovat produkty.
Přidání filtrů
Klikněte na požadovanou kategorii pro přidání filtru.
- Název
- Název filtru, například Vinařský region.
- Možnosti
- Možné možnosti pro filtry, například možnost Bordeaux a možnost Rioja.
- Produkty
- Vyberte produkty, které se vztahují k této kategorii.
Klikněte na Přidat filtr pro nový filtr a Přidat možnost pro přidání dalších možností k filtrům. Klikněte na Přidat produkt pro přidání více produktů k možnosti filtru.
Pokud je webshop vícejazyčný, mohou být označení zadána pro každý jazyk.
Nezapomeňte aktualizovat filtry, když jste přidali jazyky do webshopu, jinak nebudou filtry viditelné v novém jazyce.
Klikněte na Uložit v pravém dolním rohu pro uložení změn.
Úprava, přesun a odstranění filtrů
Po otevření kategorie můžete upravit všechny filtry. Vpravo od názvu filtrů a možností najdete ikony pro přesun, úpravu a odstranění.
V každém případě klikněte na Uložit v pravém dolním rohu pro uložení změn.
Po odstranění bude filtr trvale smazán a odstranění nelze vrátit zpět. Samozřejmě můžete přidat nový filtr a znovu ho nastavit.
Propojení produktů s filtrem produktu
Produkty mohou být přidány nebo odstraněny v Správa filtrů kliknutím na tlačítko Přidat produkt. Chcete-li odstranit produkty z možnosti filtru, klikněte na X vedle produktu.
To lze také provést v Správa produktů: vyberte produkt a klikněte na kartu Pokročilé a poté na ikonu Filtry. Pro všechny kategorie, ke kterým je produkt propojen, můžete zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možností filtru. To funguje pouze v případě, že byly filtry přidány do kategorií produktu.
Kopírování filtrů
Pro rychlé přidání nových filtrů na základě existujících filtrů je na spodní části stránky k dispozici funkce kopírování. Vyberte zdrojovou kategorii vlevo a cílovou kategorii vpravo a klikněte na Kopírovat. Nyní můžete upravit filtry pro cílovou kategorii. Odkazy na produkty, které jsou ve zdrojové kategorii a v cílové kategorii, jsou automaticky zkopírovány. Klikněte na Uložit v pravém dolním rohu pro potvrzení.
Kopírovat filtry se nezobrazuje, pokud neexistují zdrojové kategorie s filtry nebo pokud neexistují cílové kategorie bez filtrů. Filtry lze kopírovat pouze z kategorie s filtry do kategorie bez filtrů.
Limity
Kategorie může mít maximálně 20 filtrů produktů s maximálně 40 možnostmi na filtr. Neexistuje žádný limit na počet produktů, které může mít možnost.
Existuje také technický limit 1.000 formulářových polí, což je maximum, které může být odesláno na server najednou. Tento limit obvykle nebude dosažen, ale je možné, pokud je aktivováno mnoho jazyků. Každý jazyk násobí počet formulářových polí.
Další stránku: Prodejní místa (POS)
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby