Seznamy přání
Seznamy přání umožňují vašim zákazníkům ukládat produkty do seznamu přání. Jako obchodník můžete svým zákazníkům zasílat aktualizace o produktech, které si přejí. Například když je výrobek znovu k dispozici nebo když dojde k aktualizaci ceny. Vaši zákazníci si pak mohou přidat přání do nákupního košíku a zakoupit je.
Správu seznamu přání najdete na stránce Marketing > Seznam přání.
Pokud se Seznamy přání v nabídce nezobrazují, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé, a to v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.
Aktivace seznamů přání v internetovém obchodě
Kliknutím na tlačítko Aktivovat přidáte seznamy přání do svého webového obchodu. U každého produktu se objeví tlačítko Přidat do seznamu přání a v účtu vašich zákazníků se objeví nová navigační položka Seznam přání.
- Přidání produktu na seznam přání
- Vaši zákazníci mohou kliknutím na tlačítko Přidat na seznam přání u každého produktu přidat produkt na svůj seznam přání.Zákazníci potřebují účet, aby mohli ukládat produkty na svůj seznam přání. Pokud nejsou přihlášeni, zobrazí se přihlašovací obrazovka a produkt se po přihlášení automaticky přidá na seznam přání.
- Zobrazení seznamu přání
- Vaši zákazníci si mohou zobrazit svůj seznam přání na adrese Můj účet > Seznam přání. Mají možnost seznam přání libovolně třídit a zobrazovat, stejně jako fungují seznamy produktů.
- Přidání přání do nákupního košíku
- Vaši zákazníci mohou přidat produkt do nákupního košíku tak, že kliknou na produkt ve svém seznamu přání a kliknou na Přidat do nákupního košíku.Aby se tlačítko Přidat do nákupního košíku zobrazilo, musí být výrobek k dispozici.
- Odstranění produktu ze seznamu přání
- Vaši zákazníci mohou odstranit produkt ze svého seznamu přání tak, že kliknou na produkt ve svém seznamu přání a kliknou na tlačítko Odstranit ze seznamu přání.
Správa seznamu přání
Jakmile si zákazníci uloží produkty do svých seznamů přání, najdete jejich přehled na Marketing > Seznam přání. U produktů se zobrazuje jejich kód, název, stav a počet zákazníků, kteří si tento produkt přidali na seznam přání.
- Zobrazení produktu na přání
- Kliknutím na požadovaný výrobek otevřete jeho detail. Pomocí tlačítka Upravit můžete výrobek aktualizovat. Pomocí tlačítka Zobrazit můžete produkt zobrazit na svých webových stránkách. Obě tlačítka se otevřou v novém okně.
- Zasílání e-mailů zákazníkům o požadovaném produktu
- V detailu přání produktu najdete formulář, který umožňuje odeslat e-mail všem zákazníkům, kteří mají tento produkt na seznamu přání. Použijte jej pro oznámení ceny a aktualizace stavu produktu.
Další informace o produktu naleznete na stránce. Pokud mají tento produkt na seznamu přání zákazníci s více jazyky, můžete pomocí záložek nad formulářem přepínat jazyk a odeslat e-mail pro každý jazyk zvlášť.
Neposílejte zákazníkům příliš mnoho e-mailů. Bude je to obtěžovat a nakonec vaše e-maily zablokují.
Automatické e-maily
Pomocí funkce automatické e-maily zákazníkům můžete změnit šablonu e-mailu.
Klíčová slova začínající [PRODUCT_] budou nahrazena údaji o produktu v podobě detailu přání. Klíčová slova začínající [CUSTOMER_] budou nahrazena údaji o zákaznících v e-mailech, které obdrží vaši zákazníci. Je to proto, že každý e-mail je personalizovaný pro každého zákazníka.
Další stránku: Moduly
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby