Nastavení nákladů na dopravu

Větší textMenší text

DopravaExistují různé způsoby, jak dostat své produkty k zákazníkům. Vaši zákazníci si je mohou vyzvednout sami, můžete jim výrobky doručit nebo můžete využít přepravní či doručovací službu.

Dodávka pro doručení

Náklady na dopravu lze započítat do cen vašich produktů a můžete také nastavit samostatné náklady na dopravu. Náklady na dopravu jsou určeny čtyřmi parametry:

  • Celková hmotnost nákupního košíku
  • Země určení
  • Město určení, provincie nebo zeměpisná oblast
  • Použitý způsob dopravy nebo doručovací služba

Náklady na dopravu můžete nastavit v Nastavení > Náklady na dopravu.

Pokud se Náklady na dopravu v nabídce nezobrazují, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé, a to v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.

Přidání nákladů na dopravu

Kliknutím na tlačítko Nové přepravní náklady přidáte nové přepravní pravidlo. Můžete přidat více pravidel přepravy, přičemž každé z nich se vztahuje na určitý způsob přepravy, hmotnostní třídu, zemi, zeměpisnou oblast nebo město.

Přidání přepravních nákladů

Země
Celosvětově: náklady na dopravu pro dopravu kamkoli na světě (mezinárodní doprava). Pokud nejsou uvedeny žádné náklady na dopravu do celého světa, může si zákazník vybrat pouze z nabídky přidaných zemí.

Země: náklady na dopravu pro vybranou zemi.
Písemné číslo
Můžete nastavit samostatné náklady na dopravu pro každé město nebo poštovní / poštovní směrovací číslo. To lze využít například v případě, že poskytujete nižší cenu dopravy pro zákazníky, kteří bydlí v blízkosti. Můžete zadat poštovní směrovací číslo nebo název města, ale doporučujeme zadat poštovní směrovací číslo, protože je méně pravděpodobné, že ho zákazníci chybně zadají.

Podle vašeho uvážení můžete zadat poštovní směrovací číslo nebo název města. Pro poštovní směrovací čísla, města nebo provincie, které začínají nebo končí určitým vzorem, můžete použít zástupný znak * (hvězdička). Např: 8* by se použilo pro všechna poštovní směrovací čísla začínající na 8.Toto pole je viditelné pouze v případě, že je k poštovnímu směrovacímu číslu přidána země.
Způsob odeslání
Vyberte způsob dopravy nebo doručovací službu. Můžete také přidat personalizované způsoby přepravy. Doporučujeme přidat způsob dopravy Vyzvednutí v obchodě, který je celosvětově dostupný. Zákazníci si tak budou moci vždy objednat, i když žijí v zemi, kam produkty nezasíláte.
Komentáře
Nepovinný komentář ke způsobu dopravy. Může to být například místo vyzvednutí na sběrném místě.
Minimální hmotnost
Minimální hmotnost pro náklady na přepravu, výchozí hodnota je 0. Můžete si vybrat, zda chcete zadat hmotnost v kilogramech nebo v gramech Ve výchozím nastavení se hmotnosti zobrazují v základní jednotce SI Kilogram.
Maximální hmotnost
Maximální hmotnost pro náklady na přepravu. Pokud žádné maximum není, můžete zadat 100000, takže hmotnost nákupního košíku bude vždy nižší než toto maximum (pokud neprodáváte hory, v tom případě budete potřebovat vyšší maximum).
Cena
Cena nebo poplatek za tuto dopravu ve výchozí měně internetového obchodu. Pokud se uplatňuje DPH, měly by ceny dopravy zahrnovat DPH. Pro způsob dopravy Vyzvednutí na prodejně doporučujeme nastavit cenu na 0.

Kliknutím na Uložit přidejte pravidlo přepravy. Tento postup opakujte pro přidání dalších způsobů dopravy, míst a hmotnostních tříd. Můžete použít stejné sazby jako kurýrní služba nebo můžete definovat vlastní sazby.

Pokud se pravidla přepravy překrývají (například kvůli překrývajícím se hmotnostem), zobrazí se ve vašem obchodě nejnižší cena přepravy pro jednotlivé metody přepravy.

Pokud jsou v pravidlech přepravy mezery (například váhy, které nejsou definovány), nebudou v pokladně zobrazeny žádné náklady na přepravu. Zákazníci budou moci objednávku vždy odeslat, i když jsou náklady na dopravu nakonfigurovány nesprávně nebo nejsou definovány.

Zda náklady na dopravu fungují podle očekávání, můžete vyzkoušet zadáním zkušební objednávky. Poté můžete testovací objednávky smazat v Správa > Objednávky.

Doručení zásilky

Provincie a regiony

Pro provincii nebo region můžete nastavit samostatné náklady na dopravu. V aplikaci je řada regionů předdefinována, takže nemusíte zadávat všechna poštovní směrovací čísla ručně. Následující regiony zadejte přesně tak, jak jsou zde uvedeny v poli Zip code.

Oblasti v Belgii

Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Provincie Waals-Brabant, Provincie Vlaams-Brabant, Provincie Antwerpen, Provincie Limburg, Provincie Luik, Provincie Namen, Provincie Henegouwen, Provincie Luxemburg, Provincie West-Vlaanderen, Provincie Oost-Vlaanderen.

Departmenty ve Francii

Ain, Aisne, Allier, Alpes-de-Haute-Provence, Hautes-Alpes, Alpes-Maritimes, Ardèche, Ardeny, Ariège, Aube, Aude, Aveyron, Bouches-du-Rhône, Calvados, Cantal, Charente, Charente-Maritime, Cher, Corrèze, Corse-du-Sud, Haute-Corse, Côte-d'Or, Côtes-d'Armor, Creuse, Dordogne, Doubs, Drôme, Eure, Eure-et-Loir, Finistère, Gard, Haute-Garonne, Gers, Gironde, Hérault, Ille-et-Vilaine, Indre, Indre-et-Loire, Isère, Jura, Landes, Loir-et-Cher, Loire, Haute-Loire, Loire-Atlantique, Loiret, Lot, Lot-et-Garonne, Lozère, Maine-et-Loire, Manche, Marne, Haute-Marne, Mayenne, Meurthe-et-Moselle, Meuse, Morbihan, Moselle, Nièvre, Nord, Oise, Orne, Pas-de-Calais, Puy-de-Dôme, Pyrénées-Atlantiques, Hautes-Pyrénées, Pyrénées-Orientales, Bas-Rhin, Haut-Rhin, Rhône, Lyon Metropolis, Haute-Saône, Saône-et-Loire, Sarthe, Savoie, Haute-Savoie, Paris, Seine-Maritime, Seine-et-Marne, Yvelines, Deux-Sèvres, Somme, Tarn, Tarn-et-Garonne, Var, Vaucluse, Vendée, Vienne, Haute-Vienne, Vosges, Yonne, Territoire de Belfort, Essonne, Hauts-de-Seine, Seine-Saint-Denis, Val-de-Marne, Val-d'Oise, Guadeloupe, Martinique, Guyane, La Réunion, Mayotte

Regiony ve Španělsku

Islas Baleares

Oblasti v Nizozemsku

Waddeneilanden

Nezapomeňte, že v poli poštovního směrovacího čísla můžete použít také zástupné znaky v případě, že požadovaný region není předdefinován.

Úprava nebo odstranění nákladů na dopravu

Smazat0 0 20px 20px;">Po přidání nákladů na dopravu se zobrazí seznam všech přidaných nákladů na dopravu.

Pomocí ikon upravit a odstranit můžete náklady na dopravu změnit nebo odstranit.

Při odstranění země z nákladů na dopravu budou odstraněny i náklady na dopravu pro poštovní směrovací čísla v této zemi.

Pokud chcete odstranit náklady na dopravu, musíte to potvrdit. Odstranění nákladů na dopravu není možné vrátit zpět. Budete muset náklady na dopravu přidat znovu.

Dodací služby

BpackBringDPDMondial RelayMyParcelPostNLSendCloud

Ke svému obchodu můžete připojit doručovací služby. Adresa vašich zákazníků bude odeslána doručovací službě a zásilka bude vytvořena automaticky. Některé doručovací služby umožňují vašim zákazníkům vybrat si místo vyzvednutí na mapě.

  • Nastavte si způsoby přepravy a náklady na přepravu podle svých představ
  • Přejděte na Nastavení > Další možnosti > Spojení a vyberte Doručovací službu
  • Klikněte na tlačítko Přidat a podle pokynů se připojte

Budete potřebovat účet u doručovací služby, abyste obdrželi API přihlašovací údaje, které vám umožní připojit váš webový obchod k doručovací službě. Doručovací služby dostupné na Připojení lze připojit uživatelsky přívětivým způsobem. Obvykle tento proces zahrnuje pouze zkopírování a vložení dvou klíčů k dokončení připojení.

Všechna připojení pro dostupné doručovací služby jsou zdokumentována ve wiki:

Doručovací služby wiki

Je možné, aby vývojář na požádání napsal další připojení pro doručovací služby. Pro cenovou nabídku nás můžete kontaktovat

Slevy na dopravu zdarma

Pomocí funkce slevy a příplatky můžete nabídnout dopravu zdarma za předem definovaných podmínek nebo za kombinaci podmínek.

Několik příkladů:

  • Doprava zdarma, pokud zákazník nakoupí za 50 € a více
  • Doprava zdarma ve Švédsku, pokud zákazník zakoupí alespoň 3 produkty
  • Doprava zdarma pro zákazníky ze skupiny Prémioví zákazníci

Možné jsou i složitější struktury slev, ale doporučujeme je zachovat jednoduché, abyste své zákazníky nemátli nebo jim náhodou nenabídli dopravu zdarma.

Nepřidávejte více než jedno pravidlo slevy na dopravu zdarma. Pokud budou pravidla slev příliš složitá, stane se z toho nakonec nepořádek. Naše služba podpory nebude zasahovat, pokud dojde k nežádoucím slevám při kombinaci více než 3 slevových pravidel.

Často kladené otázky týkající se dopravy

Obdržel jsem objednávku bez poštovného
Ujistěte se prosím, že jsou v nákupním košíku nastaveny náklady na dopravu pro celkovou hmotnost. Například: náklady na dopravu jsou nastaveny od 1Kg do 5Kg. Ale pro objednávku může být celková hmotnost 0,5Kg nebo 15Kg. V takovém případě se zákazníkovi náklady na dopravu nezobrazí. Přidejte náklady na dopravu od 0Kg do 1Kg a od 5Kg do 100000Kg.
Můj zákazník si nemůže vybrat způsob dopravy
Někdy musí být splněny určité podmínky, aby se zobrazil způsob dopravy. Například: zákazník musí nejprve vybrat zemi nebo zadat poštovní směrovací číslo, aby aplikace mohla zobrazit dostupné způsoby dopravy pro toto místo.
Přijal jsem objednávku, ale náklady na dopravu byly vypočteny nesprávně
Obvykle je nesprávně nastaveno pravidlo pro výpočet nákladů na dopravu. Vytvořte ve svém obchodě úplně stejnou testovací objednávku a sledujte, jak se vypočtou náklady na dopravu. Zkontrolujte v rozhraní pro správu dopravy, které nastavení se týká, a případně jej opravte.
Ve správě přepravy se zobrazuje text: Žádné náklady na dopravu
Pokud jsou v přepravních váhách mezery, zobrazí se varovná zpráva Není přepravní náklady. Je to proto, že tato hmotnostní třída nemá žádné přepravní pravidlo. V tomto případě může zákazník objednávat bez přepravních nákladů.Zákazníci budou moci vždy bezproblémově objednávat; aplikace nebude objednávku blokovat v případě chybné konfigurace přepravních nákladů.Je to snadná oprava: kliknutím na ikonu Upravit přidejte nové náklady na dopravu pro tuto váhovou třídu. Pole pro váhu ve formuláři již budou nastavena na správné hodnoty.

Další stránku: Slevy a příplatky

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt