Sociální sítě
EasyWebshop usnadňuje připojení k sociálním sítím.
Facebook je populární platforma pro sociální sítě založená v roce 2004 a vlastněná společností Meta. Čelila kritice a kontroverzím kvůli problémům, jako je ochrana soukromí, dezinformace a šíření nenávistných projevů. | |
Instagram je platforma sociálních médií založená v roce 2010 a vlastněná společností Meta. Umožňuje uživatelům sdílet fotografie a videa se svými sledujícími a je oblíbená mezi mladšími uživateli. | |
Mastodon je federativní platforma sociální sítě, což znamená, že ji neovládá jediný subjekt nebo společnost. Byla založena v roce 2016 a od té doby si získala oblibu oproti centralizovaným sociálním sítím. | |
Nostr (zkratka pro Notes and Other Stuff Transfer Protocol) je decentralizovaný, otevřený a cenzuře odolný protokol sociální sítě. Byl založen v roce 2020 a od té doby se prosadil a přilákal rostoucí komunitu vývojářů a uživatelů. | |
X je populární online platforma pro sociální sítě založená v roce 2006, která umožňuje uživatelům zveřejňovat krátké zprávy a komunikovat s nimi. V průběhu let čelila několika výzvám a kontroverzím, včetně problémů souvisejících s moderováním obsahu, soukromím uživatelů a dezinformacemi. |
Na tyto sociální sítě se zaměřujeme proto, že jsou v době psaní tohoto článku nejpopulárnější nebo nejslibnější do budoucna.
Přínosy sociálních sítí
- Virální marketing prostřednictvím sociálních médií je (většinou) zdarma
- Díky virálnímu marketingu může společnost v krátké době oslovit velké množství lidí
- Přítomnost na sociálních sítích je parametrem optimalizace pro vyhledávače
Nevýhody sociálních sítí
- Nefunguje pro všechny cílové skupiny (podnikatelské publikum se hůře oslovuje)
- Obscure algoritmy a stínové zákazy mohou způsobit, že vaše zprávy nebudou pro vaše sledující viditelné
- Lidé používají sociální sítě ke komunikaci, reklama je ve většině případů nežádoucí
Vaše aktivita na sociálních sítích
Je vhodné vytvořit si stránku nebo profil na různých sociálních sítích. Ve své komunikaci můžete oznamovat propagační akce nebo nové produkty.
Virální efekt je větší, když vaše kontakty sdílejí vaše aktivity se svými vlastními kontakty.
Přidání ikon sociálních sítí na vaše webové stránky
- Přejděte na Marketing > Sociální sítě
- Zadejte webové adresy svých stránek na sociálních sítích
- Zvolte umístění (zápatí nebo boční panel), kde chcete ikony umístit
Chcete-li odstranit ikonu sociální sítě, jednoduše ponechte webovou adresu prázdnou.
EasyWebshop odkazy na vaše stránky na sociálních sítích. Neintegrujeme skripty (například tlačítka Like nebo Pixels), které sledují návštěvníky a narušují jejich soukromí.
Další stránku: Zpětná vazba od zákazníků
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby