Sociální sítě

Větší textMenší text

Sociální sítěEasyWebshop usnadňuje připojení k sociálním sítím.

Facebook je populární platforma pro sociální sítě založená v roce 2004 a vlastněná společností Meta. Čelila kritice a kontroverzím kvůli problémům, jako je ochrana soukromí, dezinformace a šíření nenávistných projevů.
Instagram je platforma sociálních médií založená v roce 2010 a vlastněná společností Meta. Umožňuje uživatelům sdílet fotografie a videa se svými sledujícími a je oblíbená mezi mladšími uživateli.
Mastodon je federativní platforma sociální sítě, což znamená, že ji neovládá jediný subjekt nebo společnost. Byla založena v roce 2016 a od té doby si získala oblibu oproti centralizovaným sociálním sítím.
Nostr (zkratka pro Notes and Other Stuff Transfer Protocol) je decentralizovaný, otevřený a cenzuře odolný protokol sociální sítě. Byl založen v roce 2020 a od té doby se prosadil a přilákal rostoucí komunitu vývojářů a uživatelů.
X je populární online platforma pro sociální sítě založená v roce 2006, která umožňuje uživatelům zveřejňovat krátké zprávy a komunikovat s nimi. V průběhu let čelila několika výzvám a kontroverzím, včetně problémů souvisejících s moderováním obsahu, soukromím uživatelů a dezinformacemi.

Na tyto sociální sítě se zaměřujeme proto, že jsou v době psaní tohoto článku nejpopulárnější nebo nejslibnější do budoucna.

Přínosy sociálních sítí

  • Virální marketing prostřednictvím sociálních médií je (většinou) zdarma
  • Díky virálnímu marketingu může společnost v krátké době oslovit velké množství lidí
  • Přítomnost na sociálních sítích je parametrem optimalizace pro vyhledávače

Nevýhody sociálních sítí

  • Nefunguje pro všechny cílové skupiny (podnikatelské publikum se hůře oslovuje)
  • Obscure algoritmy a stínové zákazy mohou způsobit, že vaše zprávy nebudou pro vaše sledující viditelné
  • Lidé používají sociální sítě ke komunikaci, reklama je ve většině případů nežádoucí

Vaše aktivita na sociálních sítích

Je vhodné vytvořit si stránku nebo profil na různých sociálních sítích. Ve své komunikaci můžete oznamovat propagační akce nebo nové produkty.

Virální efekt je větší, když vaše kontakty sdílejí vaše aktivity se svými vlastními kontakty.

Přidání ikon sociálních sítí na vaše webové stránky

  • Přejděte na Marketing > Sociální sítě
  • Zadejte webové adresy svých stránek na sociálních sítích
  • Zvolte umístění (zápatí nebo boční panel), kde chcete ikony umístit

Chcete-li odstranit ikonu sociální sítě, jednoduše ponechte webovou adresu prázdnou.

EasyWebshop odkazy na vaše stránky na sociálních sítích. Neintegrujeme skripty (například tlačítka Like nebo Pixels), které sledují návštěvníky a narušují jejich soukromí.


Další stránku: Zpětná vazba od zákazníků

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop