Kontaktování asistenční služby

Větší textMenší text

Děláme vše pro to, abychom poskytli kvalitní zákaznickou podporu. Tato stránka popisuje, jak rychle získat odpovědi.

Jak rychle získat odpověď

KontaktNa stránce Podpora můžete napsat svou otázku a náš virtuální asistent automaticky vyhledá odpověď. Také se podívejte na Často kladené otázky a Dokumentaci. Tyto zdroje vám poskytnou nejrychlejší odpověď.

Podpora helpdesku

KontaktNenašli jste odpověď? Neváhejte nás kontaktovat. Pokud máte účet, nejprve se přihlaste. Poté nás můžete kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Použitím této metody bude vaše otázka zodpovězena velmi rychle.

Urgentní otázky (Vysoká priorita)

KontaktPokud se jedná o urgentní otázku, pošlete prioritní podporu. Vaše dotazy budou mít přednost před ostatními čekajícími tikety.

Za prioritní podporu účtujeme malou částku. To je důvod:

Dříve si naši zákazníci mohli vybrat mezi nízkou, střední a vysokou prioritou. "Urgentní" má velmi širokou definici. Bohužel byli zákazníci, kteří posílali pouze tikety s vysokou prioritou, i na otázky, které lze nalézt v dokumentaci. Kvůli tomu byly skutečně urgentní tikety někdy ve frontě.

Není naším záměrem vydělat hodně na tiketech s prémiovou podporou (částka je na to příliš nízká). Cílem je poskytnout rychlou odpověď na urgentní problémy, kde částka funguje jako filtr.

Čas odpovědi

Čas odpovědi naší podpory je obvykle mezi několika minutami a několika hodinami ve všední dny, v závislosti na tom, jak je to vytížené. Tikety zaslané před 16:00 jsou téměř vždy zodpovězeny ve stejný pracovní den.

  • Standardní tikety jsou zodpovězeny každý pracovní den, včetně sobotních ráno
  • Prioritní tikety jsou také zodpovězeny v neděli a o svátcích

Naše podpora má politiku spravedlivého používání: v případě zneužití mají přednost jiné tikety, i když byly zaslány později. Tímto způsobem můžeme udržet helpdesk rychlý, efektivní a zdarma.

V těchto situacích může odpověď trvat déle:

  • Při zasílání nadměrného počtu zpráv
  • Při zasílání velkého počtu otázek, které lze nalézt v dokumentaci nebo často kladených otázkách
  • Pokud se zdá, že kroky z předchozího řešení nebyly přečteny nebo provedeny

Čas odpovědi podpory

Často kladené otázky

Nemohu prostě poslat e-mail? Jaká je vaše e-mailová adresa?
Bohužel ne. Hlavním důvodem je, že objem dotazů je příliš velký na to, aby mohl být efektivně zpracován e-mailem. Podpůrné tikety usnadňují propojení dotazů s účtem a předchozími dotazy.
Mohu vás kontaktovat telefonicky?
Odkazujte na odpověď v našich Často kladených otázkách.
Chci připojit snímek obrazovky, fotografii, logo nebo soubor
Soubory můžete připojit, když jste přihlášeni.

Tipy pro kontaktování nás

Použijte interní podpůrný systém
Počet kontaktních kanálů je omezen. Tímto způsobem může být dotaz zpracován mnohem rychleji a efektivněji.

Prosím, neodpovídejte na automatické e-maily, e-mailové adresy nefungují. Nepoužívejte fóra nebo sociální média: dotazy prostřednictvím těchto kanálů nejsou námi sledovány.
Popište problém konkrétně
Náš software má mnoho funkcí. Dotaz se obvykle týká konkrétní části. Prosím, poskytněte dostatek informací, abychom nemuseli žádat o další podrobnosti, abychom vám mohli rychleji pomoci.
Ptejte se na jednu otázku na tiket
Jinak může být váš tiket s více otázkami zařazen do fronty, protože jedna z otázek nemůže být okamžitě zodpovězena.

Děkujeme, že jste vzali tyto doporučení v úvahu. Tímto způsobem můžeme udržet naši podporu rychlou, efektivní a zdarma.


Další stránku: Dodatek 1: bezpečnost a ochrana osobních údajů

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop