Digitální nebo virtuální produkty

Větší textMenší text

Digitální produktyS tímto modulem můžete svým zákazníkům nabízet digitální nebo virtuální produkty.

  • Software
  • Audio a video soubory
  • eKnihy, PDF kurzy, PowerPoint prezentace
  • Online vstupenky
  • Prodej fotografií

Zákazník si může produkt automaticky stáhnout po úspěšném přijetí platby.

Toto je expertní modul. Předpokládáme, že máte potřebné technické znalosti nebo kontakty pro hostování velkých souborů sami.

Malé soubory lze nahrát pomocí CMS bez potřeby samostatného hostování.

Prodej digitálních produktů

Krok 1: aktivujte modul digitálních produktů

Modul digitálních produktů najdete v Nastavení > Další možnosti > Digitální produkty.

Pokud se Digitální produkty nezobrazuje v menu, nejprve nastavte úroveň uživatelského zážitku na Expert v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského zážitku.

Použijte kód MODD pro aktivaci modulu.

Krok 2: přidejte digitální produkt

Přidejte nový produkt. Klikněte na kartu Pokročilé a poté klikněte na ikonu Digitální produkty.

Digitální produkty

URL pro stažení
Webová URL, kde lze produkt stáhnout. Potřebujete pro to webový prostor. Ten můžete získat od svého ISP nebo od webového hostitele. Můžete si vybrat svého poskytovatele webového hostingu. URL pro stažení není nikdy viditelná pro vaše zákazníky.
Uživatelské jméno a heslo
Můžete chránit adresář svých digitálních produktů pomocí dialogu s heslem htaccess. Zde můžete zadat uživatelské jméno a heslo. Tato pole jsou volitelná.

Ujistěte se, že URL pro stažení je stahovatelný soubor. Nezadávejte URL webové stránky, nebude to fungovat!

Krok 3: připojte poskytovatele platebních služeb

Po zadání objednávky je stav objednávky Objednávka přijata.
Po úspěšné platbě je stav objednávky Platba přijata.

< a href="/doc/payment-methods-and-payment-service-providers">Poskytovatel platebních služeb se postará o automatickou změnu stavu objednávky. Tímto způsobem nemusíte tuto změnu provádět ručně po každé objednávce.

Testování

Otestujte nastavení tím, že si objednáte ve svém vlastním obchodě. Tímto způsobem uvidíte, zda proces objednávání probíhá hladce.

Zákazník si může stáhnout produkt s následujícími stavy objednávky:

  • Platba přijata
  • Dokončeno

Po platbě si zákazník může okamžitě stáhnout digitální produkty. Váš zákazník si také může tuto stránku znovu vyžádat prostřednictvím odkazu v e-mailu potvrzujícím objednávku.

Zákazník nikdy neuvidí URL pro stažení. Je to přesměrování, které funguje pouze tehdy, když je zákazník přihlášen. To je bezpečnostní opatření, aby se zabránilo sdílení vaší URL pro stažení zákazníkem.


Další stránku: Rezervační systém Symcalia

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop