Optimalizace pro vyhledávače
Většina spotřebitelů dnes používá vyhledávač, aby našla to, co hledá. Ve většině případů bude tímto vyhledávačem Google, proto se zaměříme hlavně na něj. Pokud se váš internetový obchod objeví na první stránce, získáte zdarma návštěvníky, a pokud vše půjde dobře, také zdarma zákazníky.
SEOOptimalizace pro vyhledávače (SEO) je proces ovlivňování viditelnosti webu nebo webové stránky v "přirozených" nebo neplacených ("organických") výsledcích vyhledávání ve vyhledávači. | SEAReklama ve vyhledávačích (SEA) je forma internetového marketingu, která zahrnuje propagaci webových stránek zvýšením jejich viditelnosti na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP) pomocí optimalizace a reklamy. |
EasyWebshop vám dává výhodu
Přinášíme vám nové výhody. EasyWebshop již optimalizoval váš internetový obchod pro nejlepší výsledky ve vyhledávačích. Získáte tak konkurenční výhodu oproti jiným poskytovatelům nebo vlastní optimalizaci webových stránek.
Všechny webové obchody mají včetně názvu domény
Automatické a editovatelné nadpisy a META tagy na každé stránce
Správné používání značek nadpisů H1, H2 a H3
Personalizované webové adresy vhodné pro SEO pro všechny stránky
Automaticky generovaná XML Sitemap - yourdomain.com/sitemap.xml
Automaticky generovaný robots.txt - yourdomain.com/robots.txt
Funkce blogu - yourdomain.com/blog
Automaticky generovaný RSS feed - yourdomain.com/rss
Interní test SEO stránek
Zařazení do našeho adresáře
Obrázky produktů a kategorií dostávají jako název souboru název položky (indexace při vyhledávání obrázků)
Všechny obrázky dostávají ALT atributy
Skutečně responzivní design - žádné oddělené stránky pro stolní počítače a mobilní zařízení
Superrychlé načítání a optimalizované skripty
Redundantní webhosting
Standardy HTML5, CSS3 a vanilla JavaScript
Bez použití pomalých a na prostředky náročných frameworků
Jako uživatel EasyWebshop se nemusíte starat o technickou část. O tu se postaráme my. Postaráme se o optimalizaci vašich webových stránek a implementujeme pro vás nejnovější trendy SEO.
Udržujte design svých webových stránek čistý a jednoduchý. Změna výchozí šablony nebo motivu může v určitých situacích zrušit některé integrované optimalizace SEO. Vyhněte se používání reklam, vyskakovacích oken, sledovacích zařízení a dalšího nepořádku. Vyhledávače hledají kvalitní webové stránky.
Tipy a rady pro SEO
Abyste mohli být indexováni ve vyhledávačích, musí vyhledávače nejprve najít vaše webové stránky. To dělají tak, že sledují odkazy na jiných webových stránkách. Je důležité, aby na vaše webové stránky odkazovaly jiné webové stránky, jinak se vaše webové stránky nezaindexují.
Do's
| Donty
|
Pamatujte, že cílem SEO je vytvářet kvalitní, relevantní a užitečný obsah, který uživatelům přináší hodnotu. Zaměřte se na vytvoření uživatelsky přívětivých webových stránek, které jsou optimalizovány pro vyhledávače, spíše než na snahu manipulovat s pozicemi ve vyhledávačích.
Nástroj pro optimalizaci SEO
EasyWebshop poskytuje interní nástroj pro optimalizaci SEO, který vám pomůže připravit vaše webové stránky pro vyhledávače. Nástroj pro optimalizaci pro vyhledávače funguje jako kontrolní seznam, který obsahuje 24 kontrol, zda jsou vaše webové stránky optimalizovány.
Nástroj pro optimalizaci pro vyhledávače najdete na adrese Marketing > Optimalizace pro vyhledávače.
0 0 20px 20px;">Případné problémy se zobrazí žlutě nebo červeně. Všimněte si, že některé testy potřebují čas, aby prošly: SEO je dlouhodobá investice. Pokud se v každém kroku zobrazí zelený nápis, je váš web optimalizován. V dolní části najdete své skóre SEO.
Stránky se značkou noindex
Některé stránky na vašem webu jsou vyloučeny z indexování ve vyhledávačích, protože neposkytují užitečné informace.
- /account - stránka účtu pro vaše zákazníky je viditelná pouze po přihlášení
- /cart - z pohledu vyhledávače je nákupní košík prázdný
- /recover - stránka pro obnovení účtu zákazníka
- /signup - stránka pro registraci zákaznického účtu
Motivací pro vyloučení stránek je nekrmit vyhledávače nekvalitním obsahem. Vyhledávače lépe hodnotí webové stránky s užitečným obsahem. Kvalita je důležitější než kvantita. Tyto stránky také nejsou dobrými vstupními stránkami pro vaše návštěvníky.
www a newww adresy URL
Vaše webové stránky důsledně používají non-www adresu URL (neboli webovou adresu). To znamená, že část www., která se nachází za https:// a před názvem vaší domény, je nepovinná. Jedná se o výchozí chování, které nelze změnit. Verze www se přesměruje na verzi, která není www.
Argumentem pro volbu newww adres URL je zkrácení adres URL. Ušetří se 4 znaky, čímž se zachová více místa pro personalizované webové adresy.
Kanonické adresy URL
Pokud má stránka duplicitní adresu URL, přidá se do sekce head značka Kanonická adresa To je případ, kdy je v adrese URL uveden jazyk stránky, který je však stejný jako výchozí jazyk webu.
Kanonické adresy URL jsou generovány automaticky. Není možné je vytvářet samostatně.
301 přesměrování
Některé stránky budou přesměrovány na nejvhodnější adresu URL. K tomu dochází, když stránka získá nebo ztratí personalizovanou webovou adresu.
Přesměrování jsou generována automaticky. Není možné je vytvářet samostatně.
Často kladené otázky k SEO
- Kdy se moje webové stránky objeví na Googlu?
- Získání indexace ve vyhledávačích obvykle probíhá poměrně rychle, někdy je to jen několik hodin. Vytvoření dobré pozice je proces, který vyžaduje více času a úsilí. Ujistěte se, že vaše webové stránky poskytují kvalitní obsah a dbejte na příchozí odkazy ze souvisejících webových stránek s dobrou pověstí.
- Jak odstranit stránku ze služby Google?
- Odstraňte stránku nebo produkt ze svého webu. Google po určité době automaticky aktualizuje svůj index. Pokud požádáte o odstranění stránky pomocí konzoly Google Search Console, může trvat přibližně 24-48 hodin, než bude stránka z indexu odstraněna.
Další stránku: Srovnávací stránky
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Optimalizace pro vyhledávače
- Srovnávací stránky
- Sociální sítě
- Zpětná vazba od zákazníků
- Zasílání newsletterů
- Blog
- Seznamy přání
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby