Srovnávací stránky
Pomocí Marketplaces (neboli nákupních sítí nebo srovnávacích webů) můžete publikovat své produkty na online tržištích. Tímto způsobem jsou vaše výrobky více vidět a můžete oslovit širší publikum.
Nevýhody
I když může být lákavé používat tržiště, uvědomte si, že to může mít i nevýhody.
Proces objednávky na jejich webových stránkách, ne na vašich webových stránkách
Tržiště bývala atraktivním marketingovým řešením pro propagaci vašich produktů na jiných webových stránkách. Bohužel se situace změnila, když mnohá tržiště chtěla, aby zákazníci dokončili pokladnu na jejich webových stránkách, a v podstatě vám tak ukradla zákazníky.
Shromažďování údajů o vašich produktech a zákaznících
Tržiště se běžně používají ke sběru dat o vašich produktech a zákaznících. Tyto údaje mohou být později použity proti vám.
Nekalá konkurenční výhoda
Když je některý z vašich produktů úspěšný, tržiště může potenciálně prodat produkt samo a zakázat vás na své síti, aby vaše produkty nebylo možné snadno najít.
Vymýšlejí si pravidla
Pokud máte vlastní webové stránky, jste šéfem a pravidla určujete vy. Pokud jsou vaše produkty na tržišti, tento prostředník rozhoduje o pravidlech a povinnostech, které musíte dodržovat. Obvykle si také účtují obrovská procenta z vašich prodejů.
Připojení k tržištím
EasyWebshop se spojuje s agregátory tržišť, které mohou vaše produkty publikovat na stovkách tržišť současně. To má tu výhodu, že se musíme připojit jen k několika agregátorům, a ne ke všem tržištím. Připojení k agregátorům je tedy zdarma.
Přejděte na Nastavení > Další možnosti > Připojení a přejděte dolů na Marketing.
Pokud se v nabídce Spojení nezobrazuje, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé v nabídce Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.
- Informace o připojení k externím platformám naleznete na stránce dokumentace připojení
- Informace o jednotlivých připojeních naleznete na stránce ews.wiki
Agregátoři tržišť si za své služby účtují poplatky. Důvodem jsou náklady na vytvoření propojení s tržištěmi.
Pokud se chcete připojit ke konkrétnímu tržišti přímo, můžete o to požádat během Léta webdesignu, kdy vyvíjíme vlastní připojení pro uživatele, kteří o to stojí.
Další stránku: Sociální sítě
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby