Zpětná vazba od zákazníků
EasyWebshop poskytuje funkci hodnocení vašeho obchodu, produktů a příspěvků na blogu. Tuto funkci mohou zdarma využívat všichni naši zákazníci.
- Pro váš obchod a objednávky
- Recenze pro váš obchod se zobrazují v našem adresáři Váš obchod tak získá výhodu ve vyhledávačích, protože hvězdičky z recenzí se indexují.
- Pro vaše produkty
- Vaši zákazníci mohou hodnotit produkty, které si zakoupili. Recenze můžete povolit a spravovat na základě jednotlivých produktů ve správě produktů na Pokročilé > Recenze.
- Pro příspěvky na blogu
- Vaši zákazníci mohou přidávat recenze k příspěvkům na blogu. Tuto funkci můžete povolit a spravovat pro každý příspěvek na blogu zvlášť v Marketing > Blog.
Kdo může přidat recenzi?
- Přidávat recenze mohou pouze zákazníci
- Jedna recenze na objednávku, produkt nebo příspěvek na blogu
Vyzvání zákazníků k napsání recenze
E-mail s pozvánkou k napsání recenze můžete povolit v části Marketing > Recenze zákazníků.
E-mail lze přizpůsobit v nabídce Nastavení > Automatické e-maily Nezapomeňte uvést odkaz na pozvánku k recenzi: tento odkaz dává zákazníkovi oprávnění přidat recenzi.
Odpovídání na recenze
- Odpovídat na recenze obchodu a objednávek můžete na Marketing > Recenze zákazníků
- Odpovídat na recenze produktů na Manažerství > Produkty
- Odpovědi na recenze na blogu na Marketing > Blog
Když odpovídáte na recenze, dělejte to prosím pozitivně a konstruktivně. Noví zákazníci často čtou recenze, aby si udělali představu o službách, které nabízíte.
Zobrazení spokojenosti zákazníků ve vašem obchodě
Widget spokojenosti zákazníků můžete do svého obchodu přidat na Marketing > Hodnocení zákazníků.
Odstranění recenzí
Odstraňování recenzí je citlivé téma. Když se prodej nepovede, příběh má obvykle dvě strany. Některé weby s recenzemi umožňují mazání recenzí, pokud jsou placené. To je hanebná činnost a ničí to důvěryhodnost recenzního webu.
Ocenění obchodu se zobrazují v našem adresáři Nedovolujeme je mazat a nemůžete nám za jejich smazání platit. Váš zákazník může recenzi smazat ve svém účtu v přehledu objednávek nebo pomocí odkazu na pozvánku k recenzi zaslanou e-mailem.
Recenze produktů a recenze na blogu se zobrazují na vašich webových stránkách. Protože se jedná o vaše webové stránky, můžete rozhodnout, které recenze se na nich zobrazí. Tyto recenze lze odstranit.
EasyWebshop recenze na vyžádání nemaže. Neexistují žádné výjimky, protože to ohrožuje důvěryhodnost ostatních recenzí.
Často kladené otázky k recenzím
- Není k dispozici formulář pro přidání recenze
- Zákazník musí být přihlášen nebo musí použít odkaz na pozvánku k recenzi zaslanou e-mailem.
- U recenzí objednávek nelze recenzi vložit, pokud je stav objednávky "Objednávka přijata", "Čeká na platbu" nebo "Zrušena".
- Recenze na produkty lze přidat pouze v případě, že zákazník produkt zakoupil.
- Formulář se nezobrazí, pokud zákazník již recenzi přidal.
- Můj zákazník nemůže odstranit recenzi
- Zákazník musí být přihlášen.
- Smazání recenze není možné u smazaných objednávek.
Další stránku: Zasílání newsletterů
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Optimalizace pro vyhledávače
- Srovnávací stránky
- Sociální sítě
- Zpětná vazba od zákazníků
- Zasílání newsletterů
- Blog
- Seznamy přání
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby