Optimalizace pro vyhledávače

Větší textMenší text

GoogleBingVětšina spotřebitelů dnes používá vyhledávač, aby našla to, co hledá. Ve většině případů bude tímto vyhledávačem Google, proto se zaměříme hlavně na něj. Pokud se váš internetový obchod objeví na první stránce, získáte zdarma návštěvníky, a pokud vše půjde dobře, také zdarma zákazníky.

SEO

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je proces ovlivňování viditelnosti webu nebo webové stránky v "přirozených" nebo neplacených ("organických") výsledcích vyhledávání ve vyhledávači.

SEA

Reklama ve vyhledávačích (SEA) je forma internetového marketingu, která zahrnuje propagaci webových stránek zvýšením jejich viditelnosti na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP) pomocí optimalizace a reklamy.

Optimalizace pro vyhledávače

EasyWebshop vám dává výhodu

EasyWebshopPřinášíme vám nové výhody. EasyWebshop již optimalizoval váš internetový obchod pro nejlepší výsledky ve vyhledávačích. Získáte tak konkurenční výhodu oproti jiným poskytovatelům nebo vlastní optimalizaci webových stránek.

Všechny webové obchody mají včetně názvu domény
Automatické a editovatelné nadpisy a META tagy na každé stránce
Správné používání značek nadpisů H1, H2 a H3
Personalizované webové adresy vhodné pro SEO pro všechny stránky
Automaticky generovaná XML Sitemap - yourdomain.com/sitemap.xml
Automaticky generovaný robots.txt - yourdomain.com/robots.txt
Funkce blogu - yourdomain.com/blog
Automaticky generovaný RSS feed - yourdomain.com/rss
Interní test SEO stránek
Zařazení do našeho adresáře
Obrázky produktů a kategorií dostávají jako název souboru název položky (indexace při vyhledávání obrázků)
Všechny obrázky dostávají ALT atributy
Skutečně responzivní design - žádné oddělené stránky pro stolní počítače a mobilní zařízení
Superrychlé načítání a optimalizované skripty
Redundantní webhosting
Standardy HTML5, CSS3 a vanilla JavaScript
Bez použití pomalých a na prostředky náročných frameworků

Jako uživatel EasyWebshop se nemusíte starat o technickou část. O tu se postaráme my. Postaráme se o optimalizaci vašich webových stránek a implementujeme pro vás nejnovější trendy SEO.

Udržujte design svých webových stránek čistý a jednoduchý. Změna výchozí šablony nebo motivu může v určitých situacích zrušit některé integrované optimalizace SEO. Vyhněte se používání reklam, vyskakovacích oken, sledovacích zařízení a dalšího nepořádku. Vyhledávače hledají kvalitní webové stránky.


Tipy a rady pro SEO

Abyste mohli být indexováni ve vyhledávačích, musí vyhledávače nejprve najít vaše webové stránky. To dělají tak, že sledují odkazy na jiných webových stránkách. Je důležité, aby na vaše webové stránky odkazovaly jiné webové stránky, jinak se vaše webové stránky nezaindexují.

Do's

  • Poskytujte dostatečné informace. Zadejte podrobné popisy produktů a poskytněte informace na stránkách kategorií. Vytvořte další stránky s textem. Pokud je váš internetový obchod vícejazyčný, vyplňte všechna pole ve všech jazycích.

  • Vyberte si 5 až 10 klíčových slov a použijte je v nadpisech, META popisech, obsahu webových stránek a v popisech kategorií a produktů.

  • Vyplňte název a META popis stránky kategorie a stránky CMS. Ujistěte se, že se vztahují k webové stránce. Nekopírujte texty. Na každou stránku napište samostatný cílený text. Popisy META se u vašich produktů nastaví automaticky podle popisu produktu.

  • Připojte jméno domény ke svým webovým stránkám. Nejlépe název domény s vašimi hlavními klíčovými slovy. Čím kratší název domény, tím lépe.

  • Čím kratší název domény, tím lépe.
  • Budování odkazů: získejte odkazy z jiných webových stránek na své webové stránky. Několik desítek odkazů na vaše webové stránky na kvalitních webových stránkách přináší Googlu lepší výsledky než 1 000 odkazů z bezvýznamných webových stránek.

  • Buďte aktivní na fórech a sociálních sítích

  • Přispívejte k rozvoji a rozvoji stránek, které jsou pro vás důležité.
  • Odesílejte svou XML mapu stránek do Google Search Console a Bing Webmaster Tools (ověřte své webové stránky)

  • Vyhledávače dávají přednost starším webovým stránkám, které nashromáždily důvěryhodnost. Tři roky stará doména si povede lépe než nová doména.

Donty

  • Nekopírujte ani nepoužívejte texty generované umělou inteligencí. Pište vlastní. Vyhledávače mají rády jedinečný obsah. Pokud text zkopírujete a trochu změníte, vyhledávače si toho také všimnou.

  • Prodejci někdy dostávají e-maily od společností, které slibují vynikající výsledky ve vyhledávačích. Neodpovídejte na ně. Slibované "zpětné odkazy" většinou obsahují jen malou hodnotu.

  • Klíčová slova META nejsou důležitá. Google je dokonce zcela ignoruje. Pocházejí z dob AltaVisty, Hotbotu a Infoseeku pro ty, kteří jsou dost staří na to, aby si to pamatovali.

  • Nepřehánějte to s nacpáváním klíčových slov. Nepoužívejte klíčová slova, která se k vašemu webu nevztahují.

  • Nezapojujte se do rozsáhlých schémat vzájemného odkazování, která mají nekvalitní nebo povrchní obsah.

  • Jak se určuje vaše pozice v Googlu, závisí na mnoha parametrech. Za to, že jste na prvním místě, nemůžete Googlu platit. SEM nemá žádný pozitivní ani negativní vliv na vaše výsledky organického vyhledávání.

  • Duplicitní obsah není penalizován. Není problém mít více názvů domén. Výchozí název domény bude indexován.

  • Vytváření nekvalitního, řídkého obsahu, který uživatelům poskytuje jen malou hodnotu, může vést k penalizaci.

Pamatujte, že cílem SEO je vytvářet kvalitní, relevantní a užitečný obsah, který uživatelům přináší hodnotu. Zaměřte se na vytvoření uživatelsky přívětivých webových stránek, které jsou optimalizovány pro vyhledávače, spíše než na snahu manipulovat s pozicemi ve vyhledávačích.


Nástroj pro optimalizaci SEO

SEO optimalizaceEasyWebshop poskytuje interní nástroj pro optimalizaci SEO, který vám pomůže připravit vaše webové stránky pro vyhledávače. Nástroj pro optimalizaci pro vyhledávače funguje jako kontrolní seznam, který obsahuje 24 kontrol, zda jsou vaše webové stránky optimalizovány.

Nástroj pro optimalizaci pro vyhledávače najdete na adrese Marketing > Optimalizace pro vyhledávače.

OK ICON0 0 20px 20px;">Případné problémy se zobrazí žlutě nebo červeně. Všimněte si, že některé testy potřebují čas, aby prošly: SEO je dlouhodobá investice. Pokud se v každém kroku zobrazí zelený nápis, je váš web optimalizován. V dolní části najdete své skóre SEO.

Stránky se značkou noindex

Některé stránky na vašem webu jsou vyloučeny z indexování ve vyhledávačích, protože neposkytují užitečné informace.

  • /account - stránka účtu pro vaše zákazníky je viditelná pouze po přihlášení
  • /cart - z pohledu vyhledávače je nákupní košík prázdný
  • /recover - stránka pro obnovení účtu zákazníka
  • /signup - stránka pro registraci zákaznického účtu

Motivací pro vyloučení stránek je nekrmit vyhledávače nekvalitním obsahem. Vyhledávače lépe hodnotí webové stránky s užitečným obsahem. Kvalita je důležitější než kvantita. Tyto stránky také nejsou dobrými vstupními stránkami pro vaše návštěvníky.

www a newww adresy URL

Vaše webové stránky důsledně používají non-www adresu URL (neboli webovou adresu). To znamená, že část www., která se nachází za https:// a před názvem vaší domény, je nepovinná. Jedná se o výchozí chování, které nelze změnit. Verze www se přesměruje na verzi, která není www.

Argumentem pro volbu newww adres URL je zkrácení adres URL. Ušetří se 4 znaky, čímž se zachová více místa pro personalizované webové adresy.

Kanonické adresy URL

Pokud má stránka duplicitní adresu URL, přidá se do sekce head značka Kanonická adresa To je případ, kdy je v adrese URL uveden jazyk stránky, který je však stejný jako výchozí jazyk webu.

Kanonické adresy URL jsou generovány automaticky. Není možné je vytvářet samostatně.

301 přesměrování

Některé stránky budou přesměrovány na nejvhodnější adresu URL. K tomu dochází, když stránka získá nebo ztratí personalizovanou webovou adresu.

Přesměrování jsou generována automaticky. Není možné je vytvářet samostatně.

Často kladené otázky k SEO

Kdy se moje webové stránky objeví na Googlu?
Získání indexace ve vyhledávačích obvykle probíhá poměrně rychle, někdy je to jen několik hodin. Vytvoření dobré pozice je proces, který vyžaduje více času a úsilí. Ujistěte se, že vaše webové stránky poskytují kvalitní obsah a dbejte na příchozí odkazy ze souvisejících webových stránek s dobrou pověstí.
Jak odstranit stránku ze služby Google?
Odstraňte stránku nebo produkt ze svého webu. Google po určité době automaticky aktualizuje svůj index. Pokud požádáte o odstranění stránky pomocí konzoly Google Search Console, může trvat přibližně 24-48 hodin, než bude stránka z indexu odstraněna.

Další stránku: Srovnávací stránky

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop