Seznamy přání

Větší textMenší text

Ikona seznamu přáníSeznamy přání umožňují vašim zákazníkům ukládat produkty do seznamu přání. Jako obchodník můžete svým zákazníkům zasílat aktualizace o produktech, které si přejí. Například když je výrobek znovu k dispozici nebo když dojde k aktualizaci ceny. Vaši zákazníci si pak mohou přidat přání do nákupního košíku a zakoupit je.

Příklad obrázku seznamu přání

Správu seznamu přání najdete na stránce Marketing > Seznam přání.

Pokud se Seznamy přání v nabídce nezobrazují, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé, a to v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.

Aktivace seznamů přání v internetovém obchodě

Kliknutím na tlačítko Aktivovat přidáte seznamy přání do svého webového obchodu. U každého produktu se objeví tlačítko Přidat do seznamu přání a v účtu vašich zákazníků se objeví nová navigační položka Seznam přání.

Seznam přání webového obchodu

Přidání produktu na seznam přání
Vaši zákazníci mohou kliknutím na tlačítko Přidat na seznam přání u každého produktu přidat produkt na svůj seznam přání.Zákazníci potřebují účet, aby mohli ukládat produkty na svůj seznam přání. Pokud nejsou přihlášeni, zobrazí se přihlašovací obrazovka a produkt se po přihlášení automaticky přidá na seznam přání.
Zobrazení seznamu přání
Vaši zákazníci si mohou zobrazit svůj seznam přání na adrese Můj účet > Seznam přání. Mají možnost seznam přání libovolně třídit a zobrazovat, stejně jako fungují seznamy produktů.
Přidání přání do nákupního košíku
Vaši zákazníci mohou přidat produkt do nákupního košíku tak, že kliknou na produkt ve svém seznamu přání a kliknou na Přidat do nákupního košíku.Aby se tlačítko Přidat do nákupního košíku zobrazilo, musí být výrobek k dispozici.
Odstranění produktu ze seznamu přání
Vaši zákazníci mohou odstranit produkt ze svého seznamu přání tak, že kliknou na produkt ve svém seznamu přání a kliknou na tlačítko Odstranit ze seznamu přání.

Správa seznamu přání

Jakmile si zákazníci uloží produkty do svých seznamů přání, najdete jejich přehled na Marketing > Seznam přání. U produktů se zobrazuje jejich kód, název, stav a počet zákazníků, kteří si tento produkt přidali na seznam přání.

Zobrazení produktu na přání
Kliknutím na požadovaný výrobek otevřete jeho detail. Pomocí tlačítka Upravit můžete výrobek aktualizovat. Pomocí tlačítka Zobrazit můžete produkt zobrazit na svých webových stránkách. Obě tlačítka se otevřou v novém okně.
Zasílání e-mailů zákazníkům o požadovaném produktu
V detailu přání produktu najdete formulář, který umožňuje odeslat e-mail všem zákazníkům, kteří mají tento produkt na seznamu přání. Použijte jej pro oznámení ceny a aktualizace stavu produktu.

Další informace o produktu naleznete na stránce. Pokud mají tento produkt na seznamu přání zákazníci s více jazyky, můžete pomocí záložek nad formulářem přepínat jazyk a odeslat e-mail pro každý jazyk zvlášť.

Neposílejte zákazníkům příliš mnoho e-mailů. Bude je to obtěžovat a nakonec vaše e-maily zablokují.

Automatické e-mailyMail zákazníka

Pomocí funkce automatické e-maily zákazníkům můžete změnit šablonu e-mailu.

Klíčová slova začínající [PRODUCT_] budou nahrazena údaji o produktu v podobě detailu přání. Klíčová slova začínající [CUSTOMER_] budou nahrazena údaji o zákaznících v e-mailech, které obdrží vaši zákazníci. Je to proto, že každý e-mail je personalizovaný pro každého zákazníka.


Další stránku: Moduly

Startovací wiki



Často kladené otázky Kontakt

Pravidla a podmínky Soukromí 2009 ‑ 2024 EasyWebshop