Kniha návštěv
Kniha návštěv umožňuje vašim návštěvníkům nebo zákazníkům zanechat zprávu na vašich webových stránkách. I když knihy návštěv dnes nejsou tak populární jako v 90. letech, stále je to funkce, kterou rádi nabízíme našim uživatelům.
Obdržíte e-mailové oznámení, když někdo přidá novou zprávu do vaší knihy návštěv. Z bezpečnostních důvodů nebude zpráva okamžitě viditelná na vašich webových stránkách, ale pouze poté, co ji schválíte.
Kniha návštěv využívá různé mechanismy ochrany proti spamu, aby pomohla udržet nežádoucí zprávy na minimu.
- Přejděte na Nastavení > Další možnosti > Kniha návštěv
- Klikněte na Aktivovat
- A nová stránka Kniha návštěv bude automaticky přidána do CMS pro každý jazyk vašich webových stránek
Pokud Kniha návštěv není zobrazená v menu, nejprve změňte úroveň uživatelského zážitku na Pokročilá, v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského zážitku.
Schvalování zprávy v knize návštěv
- Posuňte se k zprávě, kterou chcete schválit, a klikněte na tlačítko Potvrdit
Odstranění zprávy v knize návštěv
- Posuňte se k zprávě, kterou chcete odstranit, a klikněte na tlačítko Odstranit
Úprava stránky knihy návštěv
- Přejděte na Správa > CMS
- Vyberte stránku knihy návštěv v požadovaném jazyce
- Nyní můžete přidat úvodní text nebo text zápatí na stránku vaší knihy návštěv
Nerušit klíčové slovo [WEBSHOP_GUESTBOOK], jinak nebudou záznamy v knize návštěv viditelné.
Pokud si přejete, můžete knihu návštěv přidat na jinou stránku vašeho obchodu.
- Přejděte na Správa > CMS
- Vyberte požadovanou stránku
- Zadejte klíčové slovo [WEBSHOP_GUESTBOOK] (velká písmena!) na místo, kde by se měla kniha návštěv zobrazit
Odstranění knihy návštěv
- Přejděte na Nastavení > Moduly > Kniha návštěv
- Klikněte na Deaktivovat
- Přejděte na Správa > CMS
- Vyberte stránku knihy návštěv v požadovaném jazyce
- Klikněte na Odstranit
- Opakujte pro každý jazyk, pokud je váš obchod vícejazyčný
Často kladené otázky o knize návštěv
- Kniha návštěv zmizela
- Vytvořte novou stránku CMS a přidejte klíčové slovo [WEBSHOP_GUESTBOOK] do záhlaví.
- Zpráva, kterou přidal můj návštěvník, se nezobrazuje
- Nové zprávy musí být schváleny ručně. Můžete to udělat v Nastavení > Další možnosti > Kniha návštěv. Klikněte na tlačítko potvrdit, pokud chcete zprávu schválit.
Další stránku: Kontaktování asistenční služby
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby