Moje fotografie / logo / obrázek na pozadí se nemění

EasyWebshop používá caching pro obrázky a fotografie. Díky tomu je váš web super rychlý. Caching nabízí mnoho výhod v efektivitě a rychlosti. Jedinou nepříjemností je, že při změně obrázků není aktualizace okamžitě viditelná na webu, pokud již byl web uložen v mezipaměti. Tuto situaci nazýváme zastaralá mezipaměť.

Zastaralou mezipaměť lze snadno opravit, vyžaduje jednoduchou akci ze strany uživatele / klienta (webového prohlížeče).

Příklad mezipaměti prohlížeče

Webový prohlížeč (Chrome, Edge, Firefox, Opera, ...) ukládá webové stránky a obrázky na pevný disk. To umožňuje vašemu notebooku, tabletu nebo telefonu načíst webovou stránku mnohem rychleji při vaší příští návštěvě. Pokud stránku navštívíte, zobrazí se offline verze na vašem pevném disku a ne živá verze online.

Řešení 1: Vymažte mezipaměť prohlížeče

Brave / Chrome / Chromium / Opera
Klikněte pravým tlačítkem myši na ikonu Obnovit a klikněte na Vyprázdnit mezipaměť a obnovit s výmazem.

Příklad vymazání mezipaměti v prohlížečích založených na Chromiu
Firefox
Klikněte na ikonu Zámek a klikněte na Vymazat cookies a data stránek.

Příklad vymazání mezipaměti v prohlížečích Firefox

Názvy položek nabídky se mohou lišit v závislosti na verzi prohlížeče a jazyku. Pokud tuto možnost nemůžete najít, použijte svůj oblíbený vyhledávač a zjistěte, jak vymazat mezipaměť prohlížeče ve vašem konkrétním prohlížeči.

Řešení 2: Nedělejte nic

Toto je nejjednodušší řešení: mezipaměti se automaticky vymažou po 30 dnech.

Vezměte prosím na vědomí, že pouze zařízení, která nedávno navštívila váš web, zobrazují verzi uloženou v mezipaměti. Vaši návštěvníci uvidí aktualizovanou verzi okamžitě, pokud váš web nedávno nenavštívili.

Řešení 3: Změňte název obrázku

Změnou názvu obrázku (nebo názvu kategorie nebo produktu) a jeho opětovným nahráním získá obrázek novou webovou adresu, která nebyla uložena v mezipaměti.

Pokud toto řešení nefunguje, pravděpodobně měníte špatný obrázek. Někteří uživatelé přidávají kategorie nebo produkty se stejnými nebo podobnými názvy. Když položku aktualizují, neprojeví se to na webu, protože aktualizují jinou podobnou položku.

Řešení 4: Obnovení konkrétního obrázku

Některé webové prohlížeče používají agresivní caching: obrázky si ponechávají i po obnovení stránky. V tomto případě můžete obrázek obnovit sami:

Obnovit obrázek

Řešení 5: Použijte zařízení, které nedávno neotevřelo web

Nejlépe použijte zařízení, které není ve stejné síti. Někdy mohou proxy servery a routery také ukládat webový obsah do mezipaměti. Například zařízení od souseda.

Můžete také použít web, jako je Site-Shot a vytvořit snímek obrazovky vašeho webu.

Co když to stále nefunguje?

Pokud jste vyzkoušeli všechna výše uvedená řešení a žádné z nich nefunguje, pravděpodobně měníte špatný obrázek. Někteří uživatelé přidávají kategorie nebo produkty se stejnými nebo podobnými názvy. Když položku aktualizují, neprojeví se to na webu, protože aktualizují jinou podobnou položku.

Řešením je zde zkontrolovat, zda aktualizujete správnou položku.

Upozorňujeme, že naše oddělení podpory nemůže vzdáleně vymazat mezipaměť vašeho prohlížeče. Web je uložen v mezipaměti na vašem zařízení, ke kterému nemáme přístup. Chcete-li vymazat mezipaměť, musíte postupovat podle výše uvedených kroků. Caching je funkce, ne chyba. Opakované žádosti o opravu tohoto problému vám dále nepomohou. Nemůžeme to pro vás udělat, i když máme ty nejlepší úmysly.

Často kladené otázky



Často kladené otázky Kontakt

Tato webová stránka nepoužívá sledovací cookies ani neprodává osobní údaje.Pravidla a podmínkySoukromí 2009 ‑ 2025 EasyWebshop