Vícejazyčný obchod
Velkou výhodou EasyWebshop je možnost nabízet své webové stránky ve více jazycích. Nepředpokládejte, že každý rozumí anglicky. Vaši návštěvníci (a nakonec i zákazníci) budou spokojeni s webovými stránkami, které jim budou prezentovány v jejich jazyce, což zvýší prodej.
K dispozici jsou tyto jazyky: angličtina, čeština, dánština, finština, francouzština, italština, japonština, korejština, němčina, nizozemština, norština, polština, portugalština, rumunština, ruština, řečtina, španělština, švédština a turečtina.
Abychom zajistili kvalitu našich překladů, všechny překlady jsou prováděny rodilými překladateli. Pokud na svých nebo našich webových stránkách najdete text, který by se dal vylepšit, neváhejte a nahlaste jej.
Na svých webových stránkách můžete aktivovat více jazyků v Nastavení > Další možnosti > Jazyk a měna.
Pokud se Jazyk a měna v nabídce nezobrazuje, nastavte nejprve úroveň uživatelského prostředí na Pokročilé, a to v Nastavení > Další možnosti > Úroveň uživatelského prostředí.
Aktivujte pouze ty jazyky, které hodláte používat. Nemá smysl aktivovat všechny jazyky, pokud v nich nebudete poskytovat texty CMS a popisy produktů.
Vaši návštěvníci mohou změnit jazyk a měnu pomocí rozbalovací nabídky, která se obvykle zobrazuje v horní části webu.
Automatická detekce jazyka
Počáteční jazyk, ve kterém se váš webový obchod zobrazí, se určí následovně:
- Podle parametru jazyka ve webové adrese. Například all4you.be/nl přejde na holandskou verzi a all4you.be/en na anglickou verzi. Stránka, kterou si návštěvník prohlížel, zůstane zachována.
- Podle jazykového parametru zadaného webovým formulářem. Například když zákazník změní jazyk v zákaznickém účtu.
- Podle názvu odkazující domény. Příklady naleznete v tabulce domén níže.
- Podle jazykového souboru cookie uloženého v prohlížeči. To je případ, kdy si návštěvník již dříve vybral jazyk.
- Když je zákazník přihlášen. V tomto případě bude zvolen jazyk zákaznického účtu.
- Podle nastavení jazyka ve webovém prohlížeči návštěvníka.
- Pokud výše uvedená pravidla nevrátila žádný výsledek, zobrazí se výchozí jazyk webového obchodu nastavený v nastavení účtu.
- Jakmile se zobrazí výchozí jazyk webového obchodu, zobrazí se výchozí jazyk webového obchodu nastavený v nastavení účtu.
Přidání vlastních textů
Své kategorie a produkty (a fotografie produktů) stačí zadat pouze jednou. Ke každému produktu můžete připojit název a popis v libovolném jazyce.
- Název kategorií
- Názvy a popisy produktů
- Texty webových stránek CMS
- Texty na prezentacích
V CMS můžete vytvořit samostatnou navigační strukturu pro každý jazyk.
Automatický překlad
Pro překlady můžete použít DeepL nebo Překladač Google Překlady si následně zkontrolujte, zda jsou správné.
Názvy domén a jazyků
Ke svému internetovému obchodu můžete připojit více jmen domén. Pokud zákazník navštíví váš internetový obchod přes další doménové jméno nebo přes externí doménové jméno, pak se jazyk nastaví podle domény nejvyšší úrovně. (prodloužení doménového jména)
Doména nejvyšší úrovně | Jazyk |
---|---|
at | Němčina |
cz | Český |
be | Holandština |
biz | Angličtina |
ch | Němčina |
co.uk | Angličtina |
com | Angličtina |
de | Německy |
dk | Dánština |
es | Španělština |
eu | Angličtina |
fi | Finsky |
fr | Francouzština |
gr | Řecky |
it | Italština |
jp | Japonština |
lu | Francouzština |
net | Angličtina |
nl | Holandština |
no | Norština |
org | Angličtina |
pl | Polština |
pt | Portugalština |
ru | Ruský |
se | Švédština |
us | Angličtina |
Více měn
V části Jazyk a měna můžete nastavit výchozí a další měny pro svůj internetový obchod. Všechny ceny můžete zadávat ve výchozí měně. Kurzy měn se automaticky aktualizují, takže vaši zákazníci uvidí produkty ve zvolené měně.
Všechny EasyWebshop funkce jsou kompatibilní s více jazyky a více měnami. Včetně nákupního košíku, automatických e-mailů, slev, faktur, platebních nákladů, pokladní aplikace, prezentace atd.
Často kladené otázky k jazykům
- Poskytujete před vstupem na webové stránky obrazovku pro výběr jazyka?
- Obrazovku s volbou jazyka na úvodní stránce neposkytujeme, protože 10 až 20 % návštěvníků na web nevstoupí, pokud je na první pohled k dispozici volba jazyka. Má to také negativní dopad na indexaci ve vyhledávačích.
- Poskytujete jazykové příznaky?
- Jazykové vlajky neposkytujeme, protože vlajky reprezentují země a ne jazyky. Je to špatná návrhářská praxe.
- Jazyk mého webu nebo vašeho rozhraní se mění automaticky
- Soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování jazyků a nákupního košíku. Často se stává, že uživatelé blokují funkční soubory cookie a Javascript instalací doplňků nebo zásuvných modulů prohlížeče pro zvýšení soukromí. Pokud jsou soubory cookie odstraněny dříve (automaticky), webové stránky nebudou fungovat správně. Je pochopitelné (a v dnešní době nezbytné), že se instalují doplňky pro ochranu soukromí, ale někdy jsou až příliš omezující.
Řešení: Vytvořte bílou listinu názvu domény v blokátoru reklam, zakažte blokátor reklam (nebo doplněk pro ochranu soukromí) ve webovém prohlížeči nebo použijte k návštěvě webových stránek jiný webový prohlížeč nebo zařízení.
Další stránku: Připojení k externím platformám
- Úvod
- Řízení produktů
- Konfigurace internetového obchodu
- Nastavení účtu a obchodu
- Platební metody a poskytovatelé platebních služeb
- Faktury a smluvní podmínky
- Nastavení nákladů na dopravu
- Slevy a příplatky
- Registrace a převod názvů domén
- Vícejazyčný obchod
- Připojení k externím platformám
- Personalizované webové adresy
- Správa více webových obchodů (Multishop)
- Automatické e-maily zákazníkům
- Navrhování krásného rozvržení
- Správa objednávek
- Marketing
- Moduly
- Zálohování a export dat
- E-mail a webová pošta
- Účty správců
- Vysoce kvalitní fotografie
- Dvoufaktorové ověřování
- Štítky
- Meta tagy - Ověření webových stránek
- Živý chat
- Prezentace
- Analýza návštěvníků - Google Analytics
- Filtry
- Prodejní místa (POS)
- Pole formuláře
- Digitální nebo virtuální produkty
- Rezervační systém Symcalia
- Kniha návštěv
- Kontaktování asistenční služby